torstai 16. huhtikuuta 2015

Kuulumisia Kanadasta




Kevät on tännekkin koittanut vihdoin, talvi oli pitkä ja luminen, ja vaikka vielä lumi on maassa ja nuo metriset lumipenkat kestävät sulaa jonkin aikaa, ovat lämpötilat päivisin jo nollan yläpuolella.

En tiedä miten on mahdollista, olinpa sitten Suomessa tai muualla, niin kalenterini täyttyy partiosta, retkistä, leireistä, aktiivisesta viikkotoiminnasta...varsinkin keväällä. Ehkä tämä on elämäntyyli, mitä en pääse karkuun edes valtamertä ylittämällä, mutta olen tyytyväinen, että olen valinnut juuri partion monen muun harrastuksen joukosta. Olen saanut monta uutta perspektiiviä katsoa partiota ja sen mahdollisuuksia sekä uusia ideoita ja menettelytapoja.
Mutta ei sen enempää pohdiskelujani, sillä haluatte varmaan kuulla miä olen tehnyt. :)

Tämä talvi oli loistava talvileireille! Oheiset kuvat ovatkin talvileiriltä, jossa olin ohjaajana. Tein iltanuotiolla persikkasuklaanyytit jokaiselle, enkä käyttänyt mitä tahansa suklaata vaan aitoa Fazerin sinistä, ryhmä ihastui nyytteihin ennakkoluuloista huolimatta. Ja loppu sulkaalevyn ei tarvinnut kauaa vanheta kun johtajat pistivät sen parempiin suihin :D



Täydellinen lumienkeli!

Täällä ollaan kiinnostuneita suomalaisesta partiotoiminnasta ja ollaan jaettu paljon vinkkejä ja neuvoja puolin ja toisin, mm. miten olla hyvä johtaja ja millainen ohjelmarakenne olisi se paras.
Pyynnöstä toin mun partiopuvun näytille ja pidin esitelmän mitä partio on Suomessa. He olivat silmät pyöreinä kun kerroin Suomen isoista kesäleireistä, vaikka Kanada onkin iso maa, niin monen tuhannen partiolaisen kesäleirejä ei täällä järjestetä.
 He olivat melkein kateellisia puvustani, sillä ikään katsomatta kaikilla on käytössä vain teepaita ja huivi.





Terveisiä kaikille Narvin Tytöille ja blogin lukijoille! 

Heini

1 kommentti:

  1. Kuulostaa aivan ihanalta! Kiitos Heini kirjoituksestasi.
    Tervetuloa takaisin toimintaamme kun palaat takaisin Suomeen.

    VastaaPoista